Často kladené otázky

Tu môžete nájsť odpovede na často kladené otázky ohľadne prechodu na nabíjanie s bezkontaktnými kartami a zavedenie spoplatnených programov. Ak máte otázku, ktorá sa v zozname nenachádza alebo potrebujete bližšie informácie, prosím kontaktujte nás na info@greenway.sk

Spustenie komerčnej služby - časté otázky

Dostal som bezkontaktnú nabíjaciu kartu - prečo?
Snažíme sa neustále inovovať a zlepšovať naše služby a ponuku. Bezkontaktná prístupová karta je navrhnutá tak, aby vám tankovanie uľahčila a zvýšila jeho bezpečnosť. Stačí ju podržať pred čítačkou kariet nabíjacej stanice a nasledovať pokyny na nabíjačke.
Musím za túto kartu zaplatiť?
Nie, táto prvá je zdarma. Prolongované alebo dodatočné záložné karty bude možné zakúpiť neskôr.
Musím kartu zaregistrovať alebo aktivovať?
Kartu netreba aktivovať, ani nič podobné. Jednoducho ju prineste so sebou, keď pôjdete nabudúce natankovať svoje vozidlo.
Prečo je na mojej karte napísané „backup card“ (záložná karta)?
Predpokladáme, že v budúcnosti zavedieme nabíjanie cez mobil, a teda táto karta bude naozaj vaše „záložné riešenie“. Avšak teraz je vaším primárnym spôsobom na spustenie nabíjania.
Môžem naďalej používať svoj doterajší PIN kód?
Nie.
Prečo nefunguje môj PIN kód?
PIN kódy nie sú kompatibilné so všetkými nabíjačkami, ktoré vyrábajú rôzne spoločnosti. Zaviedli sme nabíjaciu kartu z viacerých dôvodov, jedným z nich je, že je kompatibilná so všetkými nabíjačkami, ktoré používame.
Čo sa stane ak moja karta na stanici nefunguje (resp. stanica nefunguje)?
Prosíme vás, aby ste nám ihneď zavolali na číslo uvedené na stanici.
Ako mám s touto kartou nabíjať?
Podržte kartu pred čítačkou kariet nabíjacej stanice a nasledujte pokyny na nabíjačke.
Som na nabíjacej stanici, avšak zabudol som si svoju kartu – čo mám robiť?
Odporúčame, aby ste si kartu odkladali do svojho auta, tak si ju nezabudnete. Ak si však kartu zabudnete, treba nám zatelefonovať na číslo uvedené na nabíjacej stanici a my vám pomôžeme s nabíjaním.
Čo sa stane ak kartu stratím?
Ak svoju kartu stratíte prosíme vás, aby ste nás ihneď kontaktovali. Kartu zablokujeme a povieme vám ako sa dostanete k náhradnej.
Môže moju kartu použiť niekto iný?
Náš prístup je jedna karta na jedno vozidlo, takže pokiaľ vašu kartu používajú na nabitie toho istého vozidla a vy súhlasíte, je to poriadku. Rozhodne neodporúčame požičiavať kartu inému šoférovi s iným vozidlom.
Bude nabíjanie s touto kartou spoplatnené?
Nabíjanie je spoplatnené v zmysle aktuálneho cenníka.
Som osoba, resp. spoločnosť s 2 a viacerými elektrickými vozidlami – čo mám robiť?
Mali by ste mať osobitnú kartu pre každé elektrické vozidlo vo svojom vozovom parku, ktoré nabíjate na našich staniciach. Ak nemáte, zatelefonujte nám prosím a my to vyriešime.
Môžem túto kartu použiť na iných nabíjacích staniciach na Slovensku?
Nie, táto karta funguje len na nabíjacích staniciach Greenway na Slovensku a nabíjacích staniciach Smatrics v Rakúsku. Postupne zvyšujeme počet roamingových partnerov. Musíme poskytnúť väčší prístup a pokrytie.
Môžem túto kartu použiť mimo Slovenska?
Momentálne bude táto karta mimo Slovenska fungovať len na nabíjacích staniciach Smatrics v Rakúsku, neustále však priberáme roamingových partnerov. Prosíme vás, aby ste si pravidelne kontrolovali našu webovú stránku kvôli aktuálnym informáciám. Keď nastanú zmeny, informujeme vás.
Sprístupňujete nejaké údaje, ktoré zbierate?
Vaše osobné údaje chránime a neposkytujeme ich žiadnej inej spoločnosti.

Ak si chcete prenajať elektrickú dodávku, navštívte náš web www.greenwayoperator.com
If you would like to rent an electric van, visit our website www.greenwayoperator.com